Stadsloop De Gentenaar 2012

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Stadsloop De Gentenaar 2012

Bericht door flightleader »

Vandaag "Stadsloop de Gentenaar" gelopen. Vorig jaar voor de eerste maal gelopen, het is echt een pittige loop met kuitenbijters. Dit jaar wou ik een betere tijd lopen, en een betere controle over de hartslag. De tijd is iets beter geworden (achteraf kwam het uit dat de afstand iets minder was dan vorig jaar) maar ben wel heel tevreden over de hartslag. Volledig verslagje vind je op mijn blog
In de toekomst zal ik toch wel een beetje meer moeten trainen op "heuvels" en "snelheid", blijf plakken rond die 9km/h. Heb het er ook over gehad met de verkoper van de loopschoenen, heel goed gesprek, en hij vond dat ik misschien nog een jaartje moet wachten voor die marathon. Hij vond dat ik nog wat te weinig kilometers in de benen heb, en dat ik nu wel zou klaar zijn tegen september voor de halve marathon. Dus het word in september de halve marathon.
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Stadsloop De Gentenaar 2012

Bericht door Hellothere »

Hey flight alweer een leuk en vlot geschreven verslag, en alweer zijn felicitaties hier op z'n plaats, dikke proficiat ;) .

Manier waarop je de weergoden blijft manipuleren blijft al evenzeer intrigeren :ugeek: .
Toch goed gedaan, doelstellingen bereikt.

Wat die marathon betreft, no worry, wat is één jaartje in een volledige loopcarriere.
Zitten er in jouw schama overigens geen intervallen ingebakken om die snelheid wat op te drijven ?

Welke halve marathon loop je in september ?
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: Stadsloop De Gentenaar 2012

Bericht door bloem »

Idd weer een mooi verslag! En natuurlijk ook proficiat met de knappe prestatie, doel gehaald! En zelfs al zover dat je je hand niet meer omdraait voor 2 wedstrijden op amper een week tijd ;) chique!
Wat die marathon betreft : een jaartje uitstel kan nooit kwaad eh... zoveel te breder is je basis én heb je nog wat meer tijd om aan die snelheid te werken... Kan je je daar misschien nog wat meer op toeleggen ipv focus op afstand...
In ieder geval : sterk bezig ! :D
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: Stadsloop De Gentenaar 2012

Bericht door flightleader »

Eén jaartje is inderdaad niets :) Ik zou de halve marathon in Gent lopen half september. Parcours is iets pittiger maar is grotendeels in een domein op onverharde wegen.

Er zitten intervals in maar veeg er meestal mijn botten (loopschoenen) aan :oops: Schop onder mijn eigen kont geven en er vanaf nu (na de ladies-run volgende week in Kortrijk) eens serieus werk van maken.
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Stadsloop De Gentenaar 2012

Bericht door Hellothere »

Mooi doel en zeker heel realistisch, gezien je nu blijkbaar zonder enig probleem "fingers in the nos" twee wedstrijdjes op één week afhapelt waarvan toch eentje van 15 km.

Dus, gewoon voor gaan zou ik zeggen. Goe bezig in elk geval.
Plaats reactie