Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Re: Wat hebben we vandaag gedaan?
de domste vraag van de dag... hoe zie je je VO2 max op je Garmin
Ik moest er ook ff naar zoeken, maar op het horloge kan je dat zien door hardlopen te selecteren>mijn statistieken>Vo2max. Daar zie je ook hersteladvies, raceprognose, records. Op Garmin connect kan je dat ook zien. VO2max is een betrouwbare waarde voor de conditie, ook om een wedstrijdtijd te voorspellen kan deze waarde gebruikt worden. Bij mij is dat accuraat, behalve voor voorspelde marathon tijd helaas.
-
Holenmens mag ik vragen naar je leeftijd.
Ik zelf ben 32 en train ongeveer voor de zelfde tijden die jij doet.
Mijn Vo2max zit nu op 52, maar ik ben jaloers op je hartslag, nu kan je leeftijd in het voordeel zijn
Mijn Vo2max zit nu op 52, maar ik ben jaloers op je hartslag, nu kan je leeftijd in het voordeel zijn

-
Je kan dat zien op zijn profiel als je op zijn naam klikt 

-
Re: RE: Re: Wat hebben we vandaag gedaan?
Dat zou ik kunnen doen.Isabelle B schreef:Je kan dat zien op zijn profiel als je op zijn naam klikt
Persoonlijk vindt ik het vragen altijd netter met een mooie gelegenheid om te discussiëren, bewonderen over van iemand zijn kwaliteiten [emoji6]
En nu is het ook nog zo dat het met de tapatalk app niet mogelijk is zijn profiel te zien. [emoji34]
-
Als hij een vrouw was, dan mocht je 't niet vragen 

fann schreef:de domste vraag van de dag... hoe zie je je VO2 max op je Garmin
Dat zie je ook alleen op bepaalde types van horloges,ik zie het op m'n Garmin 225 ook niet
Ik sluit morgen m'n jaar af met 2120 km,dat zijn er 1000 meer dan vorig jaar.
De laatste maanden heb ik 5 keer per week gelopen,2 keer ga ik dan met de hond naar het bos en 2 keer met m'n loopmaatjes en 1 keer loop ik dan op lage hartslag.
Volgend jaar doe ik zo gewoon verder
De laatste maanden heb ik 5 keer per week gelopen,2 keer ga ik dan met de hond naar het bos en 2 keer met m'n loopmaatjes en 1 keer loop ik dan op lage hartslag.
Volgend jaar doe ik zo gewoon verder
Dat zijn heel wat meer kilometertjes kaath!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Nee, mijn leeftijd is helaas niet in mijn voordeelNico_de_Jong schreef:Holenmens mag ik vragen naar je leeftijd.

Voor degenen die de functie niet op een horloge hebben is hier een calculator http://hetgeheimvanhardlopen.nl/calculator/ Als ik mijn waardes intyp kom op vergelijkbare waardes als mijn Garmin. Check vooral eens wat een paar kilo gewicht voor impact heeft, daar valt nauwelijks tegen te trainen