Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Wimmeke
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 aug 2010, 22:09
Locatie: Westerlo

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Wimmeke »

luke schreef:
henriette schreef:als je een sporthorloge gebruikt is dit heel eenvoudig: deze houd de tijd bij die je loopt, en ook de tijd die je in je juiste hartslagzone hebt gelopen;zelfs je calorieverbruik word berekend. deze horloges hoeven niet duur te zijn, mijn dochter heeft er net een kunnen aankopen voor 28 euro,hij is zelfs gecodeerd,wat heel belangrijk is als je in groep loopt.
hallo
mag ik weten welk merk van horloge enin welke winkel ze die gekocht heeft ?
mvg
luke
Ik heb mijn hartslagmeter gekocht bij http://www.hartslagmetercenter.be" onclick="window.open(this.href);return false; Je hebt daar hartslagmeters tussen de 35 en 550€.
dlk
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2010, 20:34

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door dlk »

Ik ben ondertussen afgestapt van de goedkope hartslagmeter (was wel niet gecodeerd).
Maar na verloop van tijd geloofde ik niets meer van het ding. (soms pieken tot 220)

Met polar nooit problemen gehad.
http://www.loopkalender.eu.pn" onclick="window.open(this.href);return false;
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Hellothere »

dlk schreef:Maar na verloop van tijd geloofde ik niets meer van het ding. (soms pieken tot 220)
Misschien net omdat ie niet gecodeerd was.
Dan telt hij er inderdaad met gemak de hartslag van uw buurman bij ;)
henriette
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 mei 2009, 21:36
Locatie: Eisden Maasmechelen

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door henriette »

sorry, ik heb problemen met internet, nu kan ik eventjes antwoorden: de horloge van mijn dochter is van decathlon; een kalenji cw 300; in onze groep zijn er nog met zulke horloge en ze zijn er heel tevreden over.
omdat ik door astmaproblemen niet altijd de groep kan volgen heb ik nu van de kinderen een forerunner gekregen, met kerst mag ik hem eindelijk uitproberen, dan hoef ik niet meer bang te zijn om te verdwalen, er is nog iemand met deze horloge, dus die kan me prima helpen om hem in te stellen; hij was bij as adventure te koop aan 139 euro ipv 189; ben heel benieuwd hoe hij zal werken :); best wel leuk om de afstand, tijd, harstslag én het hele traject bij te kunnen houden, nu heb ik er altijd het raden naar!
Ria
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2010, 12:58

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Ria »

Veel succes met je Forerunner Henriette :!:
Sjieke cadeau zeg :) :!: 8-)
henriette
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 mei 2009, 21:36
Locatie: Eisden Maasmechelen

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door henriette »

die forerunner is een fantastisch ding, ben nog aan het ontdekken hoe hij werkt nu een van onze lopers hem ingesteld heeft,
tijdens het lopen zie ik mijn hartslag, snelheid, en km's, maar als ik het wil bekijken op internet word alles ineens in feet en mijl weergegeven! best stom!
nu nog leren hoe je de gps gebruikt, dan loop ik mss eens niet verloren :lol:
stijnencindy
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2011, 14:59

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door stijnencindy »

bedankt voor de goede tips!
Ik begin er deze avond aan! Ben benieuwd
Eric
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 apr 2011, 22:28

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Eric »

ik wacht tot de sport watch gps vanNike uitkomt, normaal gezien in juli verkrijgbaar in ons kikkerlandje...in de US en VS al sinds april op de markt.
In juni ga ik een paar dagen naar London ... wie weet
http://store.nike.com/gb/en_gb/#l=shop, ... pid-409503" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziet er mooi uit en de prijs valt ook best mee
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Hellothere »

Hmmm, ik ga het maar houden op mijn vertrouwde Forerunner 305.
Zie voor die Nike niet direkt veel toegevoegde functionaliteit en ook het touch scherm is niet altijd ideaal. Collega van mij heeft iets gelijkaardig en als hij in de regen loopt flipt het toestel door ("denkt" dat de druppels een "touch" zijn, en ontregelt zichzelf).
Geef mij maar stevige knoppekes ;) .

Bovendien is de prijs van de Nike een 40 € hoger dan de forerunner (rond de 200 €) dus toch niet niks.
Linda
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mei 2011, 19:34
Locatie: Gistel
Contacteer:

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Linda »

silvietje94 schreef:Als ik ga lopen meet ik de tijden enz met mijn gsm( de timerfunctie) het geeft een alarm als je de ingestelde tijd hebt gedaan
Ik ben nog maar begonnen met start to run, loop steeds alleen en ook de tijden ingesteld op de Timer-functie van m'n gsm.
Plaats reactie