Diti is running

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Deze week was het klusjesweek dus niet op pad geweest :( . Gisteren Schoonpa naar de kliniek gevoerd, de operatie is goed verlopen en vandaag mag hij al terug naar huis (oef).
Volgende week mag ik hopelijk de loopschoenen terug werk geven.
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Diti is running

Bericht door martmarbus »

Niks moet, alles mag.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Dinsdag efkes gaan lopen maar na een tweetal km de korte weg terug naar huis genomen, problemen met de knie :evil: . Ik sukkel er al een tijdje mee maar hoe meer ik liep hoe minder de pijn was, ik heb nu enkele weken stil gelegen en de pijn is terug, misschien gaat hij weer weg met te lopen want op de spinningfiets voel ik quasi niets. Volgende week moet ik toch naar de dokter dus zal ik even informeren.
De rest van de week stilgelegen, het was te koud, ja ik weet het, een echte loper moet daar tegen kunnen maar binnen 3 weken staat m'n operatie gepland en ziek worden is wel het laatste wat ik wil. ik ben wel samen met vrouwtjelief gaan uitwaaien aan de kust, lekker ingeduffeld de noordenwind trotseren en dan een warme chocomelk om af te sluiten, heerlijk :P .
Volgende week geven ze terug warmer weer dus zien we wel.
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Diti is running

Bericht door martmarbus »

Ik zeg........ga het lot niet tarten.
Zorg ervoor dat je niet ziek wordt voor de operatie.
Dan maar 3 weken niet lopen.
Sterkte mate.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

martmarbus schreef:Dan maar 3 weken niet lopen.
Ja, Mart maar het bloed kruipt waar het niet lopen kan hé :mrgreen: .
Deze morgen toch nog een loopje gedaan, het laatste van 2018, volledig onverwacht, ik had al besloten om me koest te houden tot de operatie maar vrouwtjelief gaf de aanleiding, wilde ze me buiten of wat :mrgreen: :mrgreen: .
Enfin, alle gekheid op een stokje, ik heb gelopen en hoe... Efkes opgewarmd en dan op pad, een rustig tempo richting bos, mooi de HR in het oog houden want te hoog is zeker niet goed. Na een 3tal km de grindweg op en 1km ofroad, de HR piekte op het einde naar 165 bpm dus een wandelminuutje ingelast. de laatste paar km op automatische piloot gelopen en 6,5 km later kon ik met een tevreden gevoel terugblikken op een geslaagd eindejaarsloopje :P .
Ik voel toch nog dat de chemo zijn tol eist, de dokter had me al gewaarschuwd dat ik ermee rekening moest houden dat de prestaties niet meer als vroeger zouden zijn en vermits mijn naam niet Lance Armstrong is...
Ik loop nog voor de fun, ik heb me er al bij neergelegd dat wedstrijden niet meer voor mij zullen zijn maar je weet nooit.
Op 7 januari is de operatie, daarna volgt een herstelperiode van 6 maanden met om de twee weken een tweedaagse chemokuur. Ik zal ook een stoma hebben, normaal zal dit ook maar voor 6 maanden zijn maar ik hou er toch rekening mee dat het voor altijd zal zijn :( . Maar niet getreurd, we zijn nog steeds alive and kicking en hopen het zo te houden :P .
Ik wens iedereen die dit leest een fantastisch eindejaar en een spetterend nieuwjaar. Een voorspoedig en gezond 2019, veel succes in alles wat je doet of zal doen en vooral...NOOIT OPGEVEN!!!!
Groetjes en tot een volgende post ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Diti is running

Bericht door Luke666 »

Veel sterkte Dirk.. Hoop dat alles meevalt.. Ik [emoji106] voor je [emoji6].. Geniet van de laatste uren van 2018 [emoji256]Grts LucAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Diti is running

Bericht door M_N_M »

prettige eindejaarsfeesten ook voor jou Dirk!

Moet je terug geopereerd worden? Jeetje, dacht dat het bij jou achter de rug was (ben de laatste tijd hier wat minder actief en zal een post van je over het hoofd gezien hebben).. Het beste alvast en hou je goed!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Diti is running

Bericht door martmarbus »

Dirk,
Heel veel sterkte en hopende op een beter vooruitzicht.
Een fijne jaarwisseling.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Inderdaad Mart, er is inderdaad weinig beweging op dit forum :cry: maar aan de kijkcijfers te zien worden we wel gelezen en dat is ook al iets, Ik reageer ook niet telkens maar dat wil niet zeggen dat ik jullie niet op de voet volg :mrgreen: .
Deze morgen m'n eerste loopje van 2019 afgewerkt. Gewoon terug mijn vertrouwde parcours af gehobbeld maar deze keer zonder de dictatuur van Polar. Gewoon op het gevoel gelopen en we voelden wel hoe het ging en het liep voortreffelijk :P .
Na een km zag ik dat ik al aan 9,5 km/u aan het lopen was en de hr al aan 150 Bpm zat, normaal neem ik dan wat gas terug maar nu besloot ik om gewoon verder te doen. Aan de onverharde strook ging de motor flirten met 160 bpm maar ik voelde me nog altijd goed dus sjeesden we door :mrgreen: . Na een km door het grind te hebben geploeterd aan 9 km/u noteerde ik mijn max hr, nl 174 bpm dus werd er een wandelminuutje ingelast. De laatste 2 km werd bijna constant aan meer dan 10 km/u afgelegd ( Chemo?... welke chemo :lol: ).
Ik kan met een tevreden gevoel terugkijken op m'n eerste uitstapje dit jaar, niettegenstaande de hogere cijfers heb ik nooit het gevoel gehad dat ik in de problemen zou komen, ik heb nooit moeten snakken naar adem, nooit een sputterende loop gevoeld, kortom het verliep uitstekend :D .
Nog iets, ik ben veel meer lopers tegengekomen dan gewoonlijk vandaag, en sommigen in een spiksplinternieuwe outfit, je kon ze al van ver zien blinken in hun fluo kleren :lol: . Zouden ze een cadeauke hebben gekregen of zitten de goede voornemens er voor iets tussen :mrgreen: .
See you binnen een paar weken ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Diti is running

Bericht door martmarbus »

Dat heb je mooi gedaan. Sterkte en over een paar weken. Ik zal aan je denken.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie