Even voorstellen :-)

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Stephanie1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2017, 13:46

Even voorstellen :-)

Bericht door Stephanie1984 »

Hoi allemaal.

Ook ik wil mij even voorstellen.

Ik heb gisteren de eerste STR les gedaan en wat een schande, zelfs 2 minuutjes lopen lukte mij niet :(
En vandaag zo stijf als een plank :o

Laat ons hopen dat het snel beter gaat!

Groetjes!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Even voorstellen :-)

Bericht door BlackScorpion »

Hoi en welkom!

Ik ben gestart in groep met een Start to Run, maar zij volgden het schema van Evy niet, zij hadden een eigen schema en de eerste les was bij ons telkens 1 minuut lopen en 3 minuten wandelen. Een veel zachter begin dus! Als het je niet lukt, wil ik gerust het schema eens doorsturen naar je (of toch de eerste lessen, ik heb enkel de eerste 27 lessen nog, de volgende niet meer). In het begin was het veel zachter, in het midden en tegen het einde wat zwaarder dacht ik. Maar ik heb al vaker gehoord dat het schema van Evy zeker in het begin nogal zwaar is als je pas begint. Je kan altijd eerst enkele lessen doen van het schema van mijn STR groep en dan verder gaan met Evy haar schema, just a tip :).

Oh en nog een tip: niet te snel lopen! Dat had ik jaren geleden toen ik eens op mezelf wilde beginnen. Ik liep veel te snel en stond te kokhalzen na enkele minuten. Je moet zo lopen dat je nog net enkele korte zinnen kan zeggen tegen iemand. Bij de ene is dat op 9 km/u en bij de andere op 6 km/u. Ik liep vorig jaar zo rond de 7,5 km/u op mijn 'gewone'. Deze winter ben ik 3 maanden gestopt (foei) en ik ben nu terug begonnen en loop tussen de 6 en 7 km/u.

Succes!
Blacky
Stephanie1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2017, 13:46

Re: Even voorstellen :-)

Bericht door Stephanie1984 »

Ohja, ik wil dit wel eens ontvangen :-)

Sorry voor de late reactie, ik heb met nogal veel zieken gezeten thuis ;-)
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Even voorstellen :-)

Bericht door BlackScorpion »

Stuur me anders een PB metje mailadres, dat stuur ik het naare op.
Zal wel pas maandag zijn, want het staat op mijn pc op het werk...
Plaats reactie