Vandaag 4de run, maar geeft gelopen sessies niet weer

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Curvyke
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2016, 19:28

Vandaag 4de run, maar geeft gelopen sessies niet weer

Bericht door Curvyke »

Dag iedereen,

Vandaag mijn 4de run achter de rug, voelt al beter aan dan de eerste afmattende sessie... (10 weken, 30 sessies, halfuur aan 1 stuk lopen, 5km) Omdat ik het makkelijker vindt elke maandag/dinsdag een nieuwe week te starten heb ik vandaag sessie 3 voor de 2de maal gelopen. Dus ook de app aangekocht om mooi verder te lopen. Maar bij mijn 3de en 4de run legt Evy mooi uit wat ik gelopen heb, calorieën, gem snelheid... en dan hup alles weg... Omdat ik dan ook niet 100% in staat ben alles te onthouden met mijn 0-conditie, vergeet ik alles ;-) Maar tegelijkertijd kan ik deze sessies ook niet opslaan en weet ik dus ook niet of er vooruitgang al dan niet achteruitgang geboekt wordt. De gelopen punten komen er ook niet bij... Iemand die dit probleem herkent of mij kan helpen? Wat ik wel merk is dat ik net dat moment terug in de buurt ben van mijn huis en de GPS op zoek is naar mijn locatie die die blijkbaar niet vindt...

Toch fier op mijn 34-jarige leeftijd deze stap gezet te hebben :D
Plaats reactie