Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Katniss
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 mei 2016, 17:52

Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door Katniss »

Hoi,

Ik loop sedert januari en volg het schema 5-10 Km beginner maar ben de laatste weken maar een keer of 4 gaan lopen.Ik ben s'avonds zo moe de warmte zit in huis en ook combinatie van werken,huishouden en de kinderen die thuis zijn zorgen dat ik uitgeteld ben s'avonds.Ik zeg altijd maar morgen,morgen maar het komt er niet van maar ik wil ook niet dat het allemaal verloren moeite is geweest.Het maakt me echt verdrietig.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Komaan, niet opgeven nu. Gewoon eens de schoentjes aantrekken en wegwezen, het hoeft niet per se het schema te zijn, gewoon eens een 3tal km, na een half uurtje sta je terug thuis en je zal zien welk voldaan gevoel je zult hebben :P
Inhale the future. Exhale the past.
Katniss
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 mei 2016, 17:52

Re: Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door Katniss »

Heb al mijn loopkleren aan tis al iets,...zal beginnen met een minuutje of 10 wandelen even de knop omdraaien en dan een half uurtje lopen ofzo...heb de laatste tijd pijn aan mijn kuiten als ik 45 minuten loop en dat werkt ook redelijk demotiverend.Ik merk ook dat ik actiever ben in de winter...raar maar waar :)
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door BlackScorpion »

Ik blijf lopen, maar ik vind het nu ook moeilijker dan als het wat kouder is. In het weekend probeer ik voor het ontbijt te gaan !open, dan is het nog niet zo warm. Na het werk is mijn motivatie ook minder, moe, warm,... Maar ik ga lopen (of ik moet echt niet goed zijn) en ook al is het afzien en niet zo leuk als anders, ben ik toch altijd blij dat ik geweest ben. Dan denk ik, het was afzien, maar ik hebtoch maar gelopen.
Katniss
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 mei 2016, 17:52

Re: Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door Katniss »

Gisteren heb ik dan toch 35 minuten gelopen,maar ik blijf al weken hangen rond 5/6 km..tis beter of niks natuurlijk.Tot ik eens de moed heb gevonden om weer verder te gaan wil ik wel mijn conditie blijven onderhouden anders is het terug beginnen van 0 en dat wil ik zeker niet.En misschien toch kijken eens naar een podoloog gaan want die pijn houdt me wel tegen om langer te trainen.Heb al schoenen met een sterke pronatie maar is blijkbaar niet genoeg en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om weer massa geld te geven aan op maat gemaakte steunzolen...maar zal toch moeten om verder te gaan denk ik.
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door fann »

Ik was eens gaan terugkijken naar je oudere berichten en las dat je in mei ook al kloeg over pijn in je benen...

Heb je je schoenen in een loopcenter gekocht waar ze een analyse van je voet en je loopstijl deden ?
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Katniss schreef:Gisteren heb ik dan toch 35 minuten gelopen,maar ik blijf al weken hangen rond 5/6 km..tis beter of niks natuurlijk
PROFICIAT :D . Dat je blijft hangen geeft niks, het is zoals je zelf zegt: tis beter of niks.
Wat je schoenen betreft, welk merk is het? Ik loop op Brooks Beast en volgens mijn Runningcenter zijn dat de beste voor iemand met een stevige overpronatie ( ik dus :mrgreen: ).
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met steunzolen, zij waren de oorzaak van mijn blessures, zij liggen nu in de vuilnisbak en met mijn nieuwe Brooks loopt alles perfect.
Inhale the future. Exhale the past.
Katniss
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 mei 2016, 17:52

Re: Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door Katniss »

Ik heb asics maar vraag me niet juist welke,heb ze gekocht in het runningcenter...Ik voel als ik loop dat mijn linkervoet doorzakt...De pijn trekt wel iedere keer vlug terug weg maar ik zou zo graag pijnvrij lopen dan zou ik meer gemotiveerd zijn ook.Verder ben ik wel tevreden van mijn asics je voelt wel degelijk een verschil buiten loopschoenen van decathlon.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Help,mijn motivatie is weg...serieuze dip

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Katniss schreef: je voelt wel degelijk een verschil buiten loopschoenen van decathlon.
Dat is zeker. Ik zou toch eens terug naar het runningcenter gaan en nog eens een test vragen, het is toch gratis ( bij ons toch), misschien zien ze dan dat je toch een andere schoen nodig hebt. het is dan aan jou om een beslissing te nemen. Het is wel belangrijk dat je pijnvrij loopt.
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie