Dolfijntje's dagboek

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door martmarbus »

Dolfijntje, ik ben blij dat je er weer bij bent.
Je hebt helemaal niks gemist.
Er was alleen maar zaai gezwets over hardlopen en zo. :mrgreen: :mrgreen:
Verder gaat het wel. :roll:
Ik weet zeker dat je er weer snel bovenop bent.
En ook gauw weer op de 12km zal zitten.
Een gezond en sportief 2016 gewenst.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Dolfijntje85 »

ja ja, ik weet lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Maar nog altijd verslaafd aan het lopen hoor. Afgelopen zondag een nieuw afstand record gevestigd: 25KM!

Zondag liep ik de great breweries 25K. Ik ga er niet voor liegen ik heb afgezien. De zon en de warmte maakte het zwaar. We liepen bijna constant in de zon. Maar op zich was het wel een mooi parcours. heel de tijd rustige wegen tussen velden enzo. er waren ook een paar off road stukken bij die door al de regen van de afgelopen week serieus modderig waren. Na 10 km, kwamen we bij brouwerij Palm. Eerst passeerde we kasteel diepensteyn en vervolgens liepen we door de productiehal van palm. Hier werd het parcours afgebakend door bakken palm. Hierna passeerden we ook nog de hopvelden. Het parcours liep verder langs velden en rustige straten waar hier en daar ook buurtbewoners zich buiten op een stoeltje hadden genesteld om de lopers te aanschouwen.
De laatste 5-tal km waren nog een ware helletocht. Mijn benen begonnen meer en meer te protesteren, en hadden wel genoeg gelopen :( . hierdoor nog veel moeten wandelen. De finish was gelegen op de terreinen van Duvel brouwerij, we liepen eerst nog langs de iconische woorden: sst, hier rijpt den Duvel (langs de A12) en vervolgens nog door een donkere hal waar de bakken duvel opeengestapeld stonden. Dan was er eindelijk de verlossende finishboog :D.

Als beloning voor die inspanning, ging elke loper nog naar huis met een bierpakket (3 flesjes bier: duvel, Palm en Karmeliet) en een mooie medaille, die ook dienst kan doen als opendoender.

al bij al ben ik wel blij dat ik het helemaal uitgelopen heb, als het nu niet zo warm had geweest had het mss iets beter gegaan. maar ik geef toe de voorbereiding had ook beter gekund. Dus voor dat ik nog eens aan zo'n een onderneming begin, toch wat meer trainen.

Nu krijgen de voetjes even rust (blaren laten genezen :? ), hopelijk dit weekend al een klein rustig loopje.
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door martmarbus »

Respect. Jeetje ik begrijp helemaal hoe dat voelt.
Maar je hebt m uitgelopen. En dat was je doel.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Dolfijntje85 »

Omdat ik wist dat men voorbereiding ni optimaal geweest was had ik geen tijd voorop gesteld! Uitlopen is al een hele overwinning op mezelf! En dat te zeggen dat het enkele jaartjes geleden begon met 1 minuutje lopen :D

Wil ook nog wel zeggen dat de organisatie top was! Voldoende bevoorrading: bekertjes water en flesjes aa drink met het stopje nog op zodat je het kon meenemen! En op 2 bevoorradingsposten deelden ze halve bananen uit
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
Gebruikersavatar
Saskia1982
Berichten: 363
Lid geworden op: 16 mar 2016, 15:21
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Dolfijntje's dagboek

Bericht door Saskia1982 »

Super zeg, een hele mooie prestatie! :D
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Plaats reactie