Lopen na een zwaar weekend...!

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Katniss
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 mei 2016, 17:52

Lopen na een zwaar weekend...!

Bericht door Katniss »

Vrijdagavond 40 minuten gaan lopen en dat ging goed,iets meer dan 6 km gelopen...Zaterdag en zondag 2 familiefeestjes taart,chips,wijn en weinig beweging...Morgen vertrekt mijn man voor 4 weken naar het buitenland voor zijn werk en op onze laatste dag gaan altijd lunchen...(weer wijn)Nu vanavond een loopje gedaan van 25 minuten....Het was een ramp!!Ik voelde me net een zak aardappelen.In 3 dagen tijd is mijn conditie 0,0 wel een beetje frustrerend natuurlijk maar heb het mezelf aan gedaan.Slechte voeding en sport gaan dus zeker niet samen.Ik had zware benen,zure oprispingen amai volgende keer toch iets meer opletten ;)
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Lopen na een zwaar weekend...!

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Ja, lopen en feesten gaan niet samen hé :mrgreen: . Volgende keer beter, veel succes :P
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie