crosstrainer als vervanging van lopen

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
christel76
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2015, 17:11

crosstrainer als vervanging van lopen

Bericht door christel76 »

Helpt het trainen op een crosstraner om conditie te onderhouden bij inactiviteit vanwege een blessure?
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: crosstrainer als vervanging van lopen

Bericht door Holenmens »

Wat de conditie betreft uiteraard wel; dus zeker aan te bevelen. Alleen de pezen/spieren die specifiec gebruikt worden om te lopen train je dan in mindere mate.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: crosstrainer als vervanging van lopen

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Ik ben in blijde verwachting van een crosstrainer, donderdag wordt hij geleverd en ik zal die inderdaad ook voornamelijk gebruiken om m'n conditie op te krikken :P
Inhale the future. Exhale the past.
marcelleken
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 mar 2012, 23:59

Re: RE: Re: crosstrainer als vervanging van lopen

Bericht door marcelleken »

dirk.vancoillie.5 schreef:Ik ben in blijde verwachting van een crosstrainer, donderdag wordt hij geleverd en ik zal die inderdaad ook voornamelijk gebruiken om m'n conditie op te krikken :P
Dirk, mag ik weten welke crosstrainer je gekocht hebt (en nieuw of tweedehands)? 'k Ben zelf ook beetje aan het uitkijken naar ofwel loopband, ofwel crosstrainer (hoewel, laatste neemt misschien net wat te veel plaats in), maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen zoeken, en welke merken qua prijs/kwaliteit goed zitten. Alvast bedankt!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
christel76
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2015, 17:11

Re: crosstrainer als vervanging van lopen

Bericht door christel76 »

Bedankt voor de reactie.ik doe een geliik aantal km alsof ik een looptraining zou doen.met constante snelheid.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: crosstrainer als vervanging van lopen

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Inhale the future. Exhale the past.
marcelleken
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 mar 2012, 23:59

Re: RE: Re: crosstrainer als vervanging van lopen

Bericht door marcelleken »

dirk.vancoillie.5 schreef:Hier is de link: http://nl.decathlon.be/crosstrainer-nt- ... 52805.html
Ok, bedankt, zal het eens bekijken. Ook altijd benieuwd naar jouw bevindingen, eens je 'm beginnen gebruiken bent.
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: crosstrainer als vervanging van lopen

Bericht door fann »

ooooh dat zou ik ook wel zien zitten (of staan beter gezegd) hier bij ons thuis

maar m'n medebewoners minder vrees ik, m'n loopschoenen worden nog geduld maar met machinerie zal ik niet moeten afkomen vrees ik :roll: :roll: :roll: :roll:
Plaats reactie