Mijn dagboek

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Mijn dagboek

Bericht door fann »

Je moet niet vlak voor het lopen drinken hoor...

Als ik een langere loop doe zoals vanmorgen begin ik al de avond ervoor meer te drinken, en als ik s nachts uit bed moet drink ik ook nog eens een beker en dan s morgens bij het opstaan...
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Mijn dagboek

Bericht door martmarbus »

Je zou er een beetje isotonepoeder in kunnen doen.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Girly1985
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 dec 2015, 14:18

Re: Mijn dagboek

Bericht door Girly1985 »

Mart wat is dat en wat houd dat in?
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Mijn dagboek

Bericht door martmarbus »

Ik zei Isotone, maar bedoel Isostar
ER wordt op de verpakking aangeven 3 scheppen op 1 bidon. Maar ik zou voor 1 schepje op 1 bidon kiezen.
Je hebt het in citroen en sinas smaak.
Er zitten geen rare stoffen in.
Samenstelling / Voedingswaardevermelding
Energie in kJ 1586 KJoule, Energie in Kcal 373 kCal, Vet 0 gr, waarvan verzadigd 0 gr, Koolhydraten 88 gr, waarvan suikers 70 gr, Eiwitten 0 gr, Zout 2 gr, Calcium 400 mg, Thiamine/vitamine B1 0,58 mg, Magnesium 155 mg

Afbeelding
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Girly1985
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 dec 2015, 14:18

Re: Mijn dagboek

Bericht door Girly1985 »

Dank je wel voor de informatie.
Zal eens kijken.
Girly1985
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 dec 2015, 14:18

Re: Mijn dagboek

Bericht door Girly1985 »

Even een bericht van mij. Deze week helaas niet meer gelopen. Baal er flink van maar heb behoorlijke last van mijn knieën. Dit komt niet van het lopen hoor. Dit heb ik al sinds miijn twaalfde jaar. Oorzaak is nooit gevonden. Wel vermoedens maar nooit echt oorzaak. Dus ik wacht even tot de ergste pijn in mijn knieën weg is en dan gaan we er weer vol tegenaan.
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Mijn dagboek

Bericht door sporterkertje »

Dat ken ik.......ook heel veel last van mijn knieën gehad vanaf mijn 10 à 11 jaar begon dat......dokter vertelde uiteindelijk " groeistoornissen " .
Rond mijn 20 à 25 jaar nog steeds diezelfde hevige pijn in de knieën.....tja, groeistoornissen kan niet meer vertelde de dokter......dan zijn het vloerdersknieën ( ontsteking op de gewrichten zoals vloerders heel gemakkelijk oplopenn ) . Bij mijn looptest in een runningzaak vroegen ze aan mij of ik soms last heb van de knieën......euuu ja?????? Hoe weet die dat ??????? Nu blijkt dat mijn 1 been 1,5 cm langer is dan mijn ander been.......Sinds ik het verhoogje in mijn rechterschoen draag heb ik niets meer last van mijn knieën.....zaaaalig.

Misschien dat je uw lengte van uw benen eens moet laten meten bij een dokter of in een runningzaak......het klinkt dom maar bij mij was het toch een oplossing
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Girly1985
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 dec 2015, 14:18

Re: Mijn dagboek

Bericht door Girly1985 »

Heel erg bedankt voorvoet advies en wat fijn dat bij u de oorzaak gevonden is en u er dankzij die kleine verhoging geen last meer van heeft.

Bij mij is het begonnen in een hete zomer. Ik sprong het kleine zwembadje in en uit. Ik ben met mijn voeten blijven haken achter de rand en ben vol met mijn knieën op de tegels gekomen. Waarschijnlijk is er ergens een klein scheurtje met een haakje in mijn kraakbeen ontstaan in mijn knie die af en toe lekker opspeelt (e n dab vooral in de winter als het even goed koud gaat worden of in de zomer met hitte).

Maar ooit wil ik idd mijn voeten laten checken bij runningcentrum. Wie weet wat dat kan schelen.
Plaats reactie