2de dagboek van sporterkertje

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

Ik voel me goed, ik voel me goed, vraag me niet hoe je dat doet :lol:

7 december 2015 07:30 Les 7

Jaja les 7.....na de vorige les zo intensief geweest te zijn, heb ik mijn lichaam 4 daagjes rust gegund. Maar vandaag was het veel te hard aan het kriebelen. Het ging prima, en alles verliep heel vlot. Tijdens het lopen was ik aan het dromen van de lessen 5-10 km en met die intervallekes, Dat is hier bij ons dus geen probleem, denk ik, Langs de vistrap zijn er verschillende kleine hellinkjes, aan het zeeheldenplein is er een helling en dan de zijstraten van den dijk zijn stevige hellingen :D Een paar jaar geleden liet ik die intervallen weg, want dat ontmoedigde mij zo erg, dat ik zelfs geen zin had om te lopen, maar nu bezie ik het anders en zijn die hellingen wel een uitdaging ;) ....Maar we gaan nog even verder dromen en onze lessen afwerken.
Woensdag, yesyesyesyes.
Ik ben heel blij dat ik terug gestart ben met s2r want ik voel me lichamelijk en geestelijk al een heel pak beter :P
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door keet »

fijn om te horen. Grappig dat je je zo in moet houden, maar het gaat snel zat
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door zoefje »

En we hebben weer een echte verslaafde erbij :mrgreen:
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

zoefje schreef:En we hebben weer een echte verslaafde erbij :mrgreen:
Euuuu die verslaafde is er altijd geweest, hihihihihi, alleen heeft ze haar draai terug gevonden ;) :P :D
keet schreef:fijn om te horen. Grappig dat je je zo in moet houden, maar het gaat snel zat
dat inhouden dat is een radicale ramp :evil: :evil: ik wil verder, en kan niet verder omdat ik niets wil forceren, hoewel het de woensdag heel goed ging.

Ik ben echt aan het aftellen naar woensdag want de adrenaline is naar boven aan het komen en heb al enorme afkickverschijnselen :lol:
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Rustig, rustig, kalmte kan u redden :lol: :lol: :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door martmarbus »

Heeeeeeelemaaaaaaal niet verslaafd toch?
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Deze morgen moesten we weg, heel de morgen naar uitgekeken om deze middag te lopen. Thuis gekomen om iets te eten, want ik scheurde van de honger, zag ik de kerst-kaartjes op tafel klaar liggen, ben ik ze beginnen schrijven om mijn eten te laten zakken, een 10 tal en uiteindelijk zit ik aan 45 kaartjes met een gedichtje van 8 regels, en heb ze nog niet allemaal gedaan :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Het gevolg is dat ik vandaag niet ben gaan lopen, ik ben razend op mezelf. Ik heb alles klaar gezet om morgen weer van het werk naar huis te lopen. :P
Morgen dus een klein verslagske hoe het verlopen is :P
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door martmarbus »

Succes vandaag. je hebt windkracht 5Brt.

Ik heb mijn portie al gehad.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door NarN »

Je steekt wel veel tijd in je kerstkaartjes. Tof! Bij de meesten is het tegenwoordig FB of SMS.
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

NarN schreef:Je steekt wel veel tijd in je kerstkaartjes. Tof! Bij de meesten is het tegenwoordig FB of SMS.
Een kerstkaartje krijgen of sturen is 1 van de oude traditie's die ik graag en liefdevol blijf naleven. :oops: Via pc of sms is heel onpersoonlijk en goed voor mensen waar je een beetje aan gehecht bent maar toch niet echt goed of niet persoonlijk kent, zoals al diegenen hier op de forum. Ja hoor ik ben gehecht aan jullie door de verslagen te lezen en daar ik onrechtstreeks aangemoedigd word. :oops: Maar de goeie vrienden en de familieleden en de collega's die krijgen een kaartje.
martmarbus schreef:Succes vandaag. je hebt windkracht 5Brt.
Inderdaad er stond een pittig windje, maar heb ik heb er vandaag niet veel last van gehad, :)
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Plaats reactie