Diti is running

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Diti is running

Bericht door zoefje »

Soms zit het mee, soms zit het tegen... Met je laatste loop zat het in ieder geval weer goed mee Dirk!! Lekker bezig!! :D
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

7u30, Loopkledij aangedaan, m'n twee flaconnetjes met water gevuld en weg waren we :) . Niettegenstaande het vroege uur was het al 18°C maar niet getreurd er stond een briesje en dat zorgde voor wat verkoeling :P .
Een tempootje gezocht waar ik me goed bij voelde en zo de kms afgewerkt, nu en dan een teugje water en we konden er weer tegen 8-) . De koelte van het bos en de passage door de spoorwegroute was ook aangenaam :P .MartMarbus schreef hier eens dat alles na de 5 km ballast is maar het kan verdomd deugd doen om na een tiental km toch even iets te drinken te hebben :lol:
Rond kwart voor 9 u begon de stoom toch uit mijn oren te komen :mrgreen: dus heb ik m'n route wat ingekort en na 14,5 km was het afgelopen. Thuisgekomen zag ik dat de temperatuur al tot 25° gestegen was, vandaar mijn kookpunt :lol:
De resultaten waren toch bemoedigen ondanks de warmte :) ,een gemiddelde HR van 146 bpm en een max van 163 bpm voor een gemiddelde snelheid van een goeie 10 km/u.
Overmorgen geven ze terug warm weer, ik denk dat ik dan de spoorwegroute 7,5 km heen en terug zal lopen, 15 km volledig in de schaduw :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Diti is running

Bericht door JackoBond »

Het wordt er alleen maar warmer op de komende dagen, fjoew. Zonde dat ik op loopafstand geen bos in de buurt heb, geen zin s'ochtends eerst nog in de auto te springen :-s
Even a bad run is better then no run at all!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Diti is running

Bericht door zoefje »

heerlijk dat je bos in de buurt hebt Dirk!! En die 15 in volledige schaduw, die klinken goed! Nu hopen dat de zon niet te snel gaat draaien zodat je alsnog in de volle zon loopt!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Yes, Yes, Yes, :D :D :D :D Gelukt, mijn eerste 10 Mile zit erop :D . Vanmorgen vertrokken rond 8 u en na de eerste kms zag ik dat het goed zat, ik kon mijn record verbeteren, ik voelde het :P . Toch niets geforceerd en een rustig tempo behouden maar ik zat al direct in de goede flow 8-) .
Na een 14 tal kms kon ik kiezen, mijn gewone parcour verder afwerken of een extra lusje meepakken in het bos, het werd natuurlijk het tweede :mrgreen: . Vol goede moed het bos in, het was een route die ik nog nooit gedaan had maar volgens Google was ze goed voor een extra km... niet dus :oops: . Ofwel was Google mis ofwel was ik verkeerd gelopen maar die extra km waren er meer dan twee :o maar dat kon de pret niet drukken, ik voelde me uitmuntend vandaag en na afloop bleek dat ik een afstand had afgelegd van 17,8 km :lol: , dat aan een gemiddelde snelheid van 10 km/en een zeer lage HR van 133 bpm, goed hé :P .
Verleden week heb ik langs de oude spoorwegroute gelopen, na anderhalve km inlopen stond ik aan het begin van de route. Mezelf op de sporen gezet en op weg richting Oostende :mrgreen: . Normaal is het ganse traject onverhard maar ons bestuur heeft het lumineuze idee gekregen om hun deel in asfalt te gieten ondanks de vele protesten :evil: maar niet getreurd, een paar kms verder konden we terug genieten van het onverhard te lopen :P . Even gecheckt en bleek dat ik liep als een trein, 11,5 km/u :o , toch vlug een versnelling lager gelopen of ze mochten me bijeenvegen :mrgreen:
Ik was bang dat het een lange en saaie bedoening zou worden omdat het altijd rechtdoor is. Eén kaarsrechte weg zover je kon kijken, zonder enig referentiepunt maar het viel echt mee, met de radio op de achtergrond kon ik meer dan ooit mijn hoofd leegmaken en genieten van het lopen :P .
Aan mijn keerpunt in Eernegem even gerust en iets gedronken en de lange rechte terugweg aangevat en inderdaad, bijna constant in de schaduw gelopen :D
Inhale the future. Exhale the past.
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Re: Diti is running

Bericht door keet »

Joehoe, dat is wel een hele ruime 10 miles! Proficiat
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: Diti is running

Bericht door Kaath »

Goed hoor!!
Het was vanmorgen ook wel heel lekker om te lopen ook.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Diti is running

Bericht door zoefje »

:D :D :D :D :D :D YES!!!!!

PROFICIAT DIRK!!! Je doel bereikt of eigenlijk nog meer en dat in zo'n mooi tempo en zo'n mooi hartslag, top!!!!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
miere
Berichten: 114
Lid geworden op: 08 apr 2015, 08:59

Re: Diti is running

Bericht door miere »

Ook van mij een dikke proficiat Dirk! Dat heb je weer eens prima gedaan. Op naar de volgende mijlpaal? ;)
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Diti is running

Bericht door JackoBond »

*Wave voor Dirk*

Machtig, dikke proficiat en nu op naar de halve marathon :mrgreen:
Even a bad run is better then no run at all!
Plaats reactie