Blijven gaan!

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
Mrijtje
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2015, 12:18

Blijven gaan!

Bericht door Mrijtje »

Les 1 ging goed, weliswaar altijd HEEL blij als ik mocht gaan wandelen. Ik liep aan 7 à 7,5 km/u.
Les 2 ging beter, aangezien ik men loopsnelheid wat heb aangepast naar 6,7 km/u, voelt beter aan, en niet buiten adem.

Ik hoop dat ik deze goede moed kan blijven behouden! Het voelt goed om eindelijk echt te kunnen zeggen dat ik sport en aan mijn conditie werk,
ipv enkel het voornemen uit te spreken :)
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Blijven gaan!

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Gewoon blijven volhouden, je bent goed bezig, succes verder ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Blijven gaan!

Bericht door JackoBond »

Hetgeen ik nu ga schrijven ga je (voorlopig) nog niet geloven maar... op't einde van de STR reeks ga je blij zijn dat je aan 1 stuk mag lopen ipv telkens te moeten stoppen.
Omgekeerde wereld dus, raar maar waar :D
Veel succes!
Even a bad run is better then no run at all!
Mrijtje
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2015, 12:18

Re: Blijven gaan!

Bericht door Mrijtje »

@Jackobond, ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik je mag gaan geloven :)

Jammer genoeg heb ik nu al het gevoel dat ik het wat rustig aan moet doen. Nu de eerste drie lessen achter de rug, die gingen goed,
maar heb last aan mijn rechtervoet (bij het naar voor plooien van mijn voet doet de achterkant boven de hiel pijn).
Tijdens het lopen voel ik er niets van, maar nadien dus wel :(

Ik heb die voet een dikke maand geleden wel verstuikt/gekneusd... wellicht zijn dat nog naweeën.
Mrijtje
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2015, 12:18

Re: Blijven gaan!

Bericht door Mrijtje »

Het is bij les 3 gebleven tot nu toe... :( Al enkele dagen serieus last van mijn rechtervoet. Mijn hiel, enkel en de zone ertussen doen pijn, staat ook dikker dan men linkse voet.
Het lijkt me beter om even niet te lopen en dit wat rust te gunnen. Als de pijn niet betert ga ik toch maar eens langs de huisarts.

Net nu ik er zoveel zin in had :(
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Blijven gaan!

Bericht door zoefje »

Dat is jammer!! Nu pas op de plaats om vervolgens vol goede moed weer te beginnen!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Blijven gaan!

Bericht door JackoBond »

Veel ijs leggen en rusten. Het beste wat je kan doen is terug te beginnen eens je volledig pijnvrij bent, vroeger zeker niet. Veel beterschap!
Even a bad run is better then no run at all!
Plaats reactie