Herbeginnen met S2R

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
Excalibur1978
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:58

Herbeginnen met S2R

Bericht door Excalibur1978 »

Dag collega's start2runners en ervaren lopers,

Gisteren ben ik herbegonnen met S2R. Iets meer dan een jaar geleden had ik de hele S2R uitgelopen maar spijtig genoeg heb ik na al de moeite er niets mee gedaan :? . Ik heb mij voorgenomen om de draad terug op te nemen en er ook mee door te gaan. Mijn doel is om in april mee te lopen met een run van 5,6 km.

Zoals reeds gezegd gisteren dus gestart na lange tijd stil gezeten te hebben. Het viel goed mee maar toch blij dat ik begonnen ben met de eerste les. Na twintig minuten was het toch even puffen maar achteraf voelde het zeer voldaan. Dit geeft mij zeker de moed om er deze keer terug volledig voor te gaan en dit zeker vol te houden. Op naar morgen, de tweede les .... :P

Grtz
Stefaan
S2R // keep running //
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Herbeginnen met S2R

Bericht door Hellothere »

Heel goed, en ook blijven schrijven hier vanaf nu hé.
Ook je verdere plannen en prestaties van na de S2R boeien ons uitermate ;)
Excalibur1978
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:58

Re: Herbeginnen met S2R

Bericht door Excalibur1978 »

Zondag hebben we les 4 gelopen, het was heel hard aan het regen. Gelukkig was ik er op voorzien en hebben we de les volledig uitgelopen. Vandaag staat les 5 op het programma.
S2R // keep running //
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Herbeginnen met S2R

Bericht door El Pollo Diablo »

Aangezien je 't schema al eens hebt afgewerkt weet je wel waaraan je te verwachten, en als ik lees dat je al in de regen hebt gelopen, zal 't qua motivatie zeker goed zitten. Succes alleszins, en kom maar posten hé :)
Excalibur1978
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:58

Re: Herbeginnen met S2R

Bericht door Excalibur1978 »

Al een tijdje geleden dat ik nog iets hebt geschreven ... Gisteren les 10 gelopen, en alle vorige mooi volgens schema. Mijn dochter heeft ondertussen ook terug zin gekregen om mee te lopen.
Bij onze vorige S2R heeft ze ook meegelopen maar moeten opgeven in les 23 (Wat toen wel al een mooi prestatie was voor haar 10jaar ;) )
Nu heeft ze gezegd het te zullen uitlopen samen met mij en mijn broer. Samen lopen is toch zo plezant en motiverend :D

Ik moet zeggen dat ik mij nu al een ander mens voel na 3 weken lopen. Minder uitgeput na een aantal trappen nemen of een eindje lopen.
Ook na het lopen in weer en wind (de laatste dagen is het niet al te schitterend, gelukkig is het niet te koud :lol: ) voel ik me na een lekkere douche meer ontspannen.

Ondertussen heb ik mezelf een doel opgesteld, want in april ga ik samen met een vriend (ook een beginnende S2Runner) die ik uitgedaagd heb om na de S2R-reeks ons in te schrijven om 5km-run.
S2R // keep running //
Excalibur1978
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:58

Re: Herbeginnen met S2R

Bericht door Excalibur1978 »

Oei, het is al meer dan een jaar geleden dat ik hier nog eens iets geschreven heb :oops: , maar daarom betekend het niet dat ik stil gezeten heb in mijn zetel..... :lol:

We hebben volgehouden met S2R 0-5km uit te lopen maar ook ben ik verder gegaan met keep-on-running 5-10km. De intervalsessies waren het minst leuke deel maar eens ze voorbij waren gaven ze me wel de voldoening. Nu loop ik meestal 3x per week tussen de 8 à 10km. Ook heb ik me ingeschreven in een club waar ik vele nieuwe mensen hebben leren kennen die zeer begaan zijn met het lopen. Ze geven me met alle plezier tips en geven positieve commentaar (Zoals hier op het forum maar dan live ;-) ). Dit geeft een sterke stimulans om zeker te blijven lopen. Mijn volgende uitdaging is een halve marathon uitlopen maar voorlopig heb ik er nog geen gepland. Dit is nog een momenteel nog stapje te ver en wil zeker niets forceren.
S2R // keep running //
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Herbeginnen met S2R

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Goe bezig :mrgreen: en veel succes met je halve marathon ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie