Ladiesrun 2015

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
mamajolijn
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2013, 09:27

Ladiesrun 2015

Bericht door mamajolijn »

Twee jaar geleden begonnen met lopen. Ontzettend leuk en had plannen om de Ladiesrun in 2014 te lopen. Mijn moeder heeft vorig jaar borstkanker gehad, dus ik wilde wat extra’s doen voor haar. Gelukkig is ze nu schoon, maar het heeft een behoorlijke impact gehad.

Door een flinke operatie in april vorig jaar heb ik maanden niet kunnen lopen. Inmiddels daarvan hersteld heb ik deze week de loopschoenen weer aangetrokken en met net ingeschreven voor de Ladiesrun 2015

Ik ga ervoor!!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door zoefje »

Goed zeg!!! Top dat je je hebt ingeschreven. Wat fijn dat je moeder schoon is!! Logisch dat het een behoorlijke impact heeft, het is niet niks. Door mee te lopen kun je op jouw manier een steentje bijdragen en het zal vast helpen om alles een plekje te geven.
SUCCES!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door Hellothere »

Gaan ervoor zou ik zo zeggen (en hou ons op de hoogte).
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door Dannieke »

Heel tof van je! Succes met het lopen terug op te pikken. Wat liep je voor de operatie, moet je terug veel opbouwen?
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
flatcoatjrt

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door flatcoatjrt »

Goed van je !
Waar ga je de ladies run lopen? Ik ga met mijn moeder die in Rotterdam doen.

Gr mirjam
mamajolijn
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2013, 09:27

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door mamajolijn »

Dannieke schreef:Heel tof van je! Succes met het lopen terug op te pikken. Wat liep je voor de operatie, moet je terug veel opbouwen?
Ik liep 5 km in een half uur, en dat 3x per week. gewoon om conditie te onderhouden voor het volleyballen wat ik doe. Ik ben geen langeafstandsloper.
flatcoatjrt schreef:Goed van je !
Waar ga je de ladies run lopen? Ik ga met mijn moeder die in Rotterdam doen.

Gr mirjam
Daar ga ik dus ook heen! :D Welke afstand lopen jullie? ik ga voor de 5 km en heb me ingeschreven voor de 30-45 min.
flatcoatjrt

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door flatcoatjrt »

mamajolijn schreef:
Daar ga ik dus ook heen! :D Welke afstand lopen jullie? ik ga voor de 5 km en heb me ingeschreven voor de 30-45 min.
Wij gaan voor de 10 km. Net een roze shirt gekocht. :lol: ben er helemaal klaar voor
Gr mirjam
mamajolijn
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2013, 09:27

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door mamajolijn »

Roze shirt had ik al, ooit lekker goedkoop bij de Lidl/Aldi. Ik koop niet het shirt van de organisatie zelf, gelijk weer een kostenpost, terwijl ik kleding heb!

Wel vandaag nieuwe schoenen gekocht na een volledige loopscan: Mizuno Wave Rider (herenleest met mijn brede pootjes). Heb nou al zin om er op te gaan lopen. Vooraslnog gaan de sessies goed en ben ik morgen toe aan les 4 met Renate.
mamajolijn
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2013, 09:27

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door mamajolijn »

Vanmorgen les 9 gelopen. Ik merk dat ik al sneller ben dan de vorige keer dat ik het trainingsprogramma liep (2 jaar geleden). Het gaat gewoon lekker!

Nieuwe schoenen heb ik even aan moeten wennen, maar ze lopen nu lekker :D
mamajolijn
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2013, 09:27

Re: Ladiesrun 2015

Bericht door mamajolijn »

Gisteren pas aan les 10 toegekomen. Toch gaat het wel goed. 5 km in 40 min en dat met 30 minuten rennen en 10 min wandelen. Dat moet straks te doen zijn :D

Helaas bijna geen tijd om te lopen met een dochter die aan topsport (volleybal) doet en aankomende zaterdag meedoet met het NK. Extra trainingen ingelast en mama moet zorgen dat ze niks mist (sporthal is niet naast de deur). Maar het is zo leuk om je eigen kinderen te zien sporten op topniveau! *trotsemoeder*
Plaats reactie