Dagboek jrh

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
jrh
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2014, 02:29

Re: Dagboek jrh

Bericht door jrh »

Howdy, zoals ze hier zeggen.. bedankt voor alle aanmoedigingen! Ik denk dat ik er toch van afzie om hier een dagboekje bij te houden omdat het forum openbaar is.. Ik zal wel af en toe lezen en wie weet reageren :-) Dit is hier mijn laatste post..

Week 3 ook afgemaakt.

vrijdagmiddag 3.49km in 27:52, maandagochtend 3.65km in 28:28, en donderdagavond 3.52km in 28:27..

Op naar week 4!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek jrh

Bericht door zoefje »

Goed zo!! Weer een week achter de rug met lopen!! Het wordt steeds leuker he? :mrgreen:
De 10 mijl bereikt!!! :D
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Dagboek jrh

Bericht door Dannieke »

Alle begrip voor, ik heb er zelf ook geen. Ik post mijn runs meestal in "Wat hebben we gedaan vandaag". Dat het openbaar is, stoort mij eigenlijk niet ;)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek jrh

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Mij stoort het ook niet dat het openbaar is, je post toch geen geheimen en het is goed om feedback te krijgen.
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie