Dagboek

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Moniquevkeulen
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2015, 15:50

Dagboek

Bericht door Moniquevkeulen »

Vandaag voor de vierde keer hardgelopen met evy[emoji4]
De eerste les was echt afzien maar ik merk nu echt al dat t steeds beter gaat!
Vandaag onder het hardlopen met mezelf gepraat en gezongen (nadat ik om me heen had gekeken of er niemand in de buurt was[emoji1][emoji1]) en dat ging al echt veel beter[emoji4]
Ik zie er nog wel steeds tegen op om te gaan... Ieder uur dat ik uitstellen kan doe ik dat ook het liefst. Maar als ik dan eenmaal buiten ben ( buiten de bewoonde wereld[emoji4]) veranderd mijn schaamte in een goed gevoel en voel ik me zelfs een beetje trots dat ik t toch maar weer doe! Als ik mijn les uit heb gelopen dan loop ik nog een half uur uit om af te koelen en te genieten van de omgeving. En als ik dan loop denk ik steeds waarom zie ik er nou zo tegen op terwijl het eigenlijk zo lekker is en zo'n goed gevoel geeft[emoji4]
Ik wil graag tien kilo afvallen. Ik ben geen snoeper maar ik mag wel graag gewoon eten ( brood en warm eten) misschien zou ik hierin zelfs wat moeten matigen maar dat vind ik wel lastig. Maar ik eet wel zo gezond mogelijk. Ik hoop dat alleen door t lopen ik m'n tien kilo kwijt kan raken zodat ik niet mijn eetpatroon echt hoef te veranderen, want lijnen daar ben ik echt niet goed in[emoji85]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Dagboek

Bericht door Dannieke »

Dat lopen gaat zeker helpen om gewicht te verliezen. Je vindt op dit forum wel ergens de uitspraak terug: "de moeilijkste meters zijn die van je zetel naar je voordeur" Dus hou de motivatie erin ;)
Qua eten let ik persoonlijk enkel op de hoeveelheid maar niet echt op wat ik eet. Ik gebruik wel enkel arachideolie om te koken en ik gebruik weinig vetstof.
Het helpt om niet meer eten klaar te maken dan nodig, anders kan je al gauw bijnemen "omdat het zo lekker is" ;)
Veel succes en hou ons op de hoogte!
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Gebruikersavatar
Moniquevkeulen
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2015, 15:50

Re: Dagboek

Bericht door Moniquevkeulen »

Morgen les 6 lopen! Ik heb er zin in:-) helemaal als het zo goed gaat als les 5 ik had toen een keer ipv 3 minuten hard lopen 5 min hard gelopen en na 1 min wandelen nog een keer 3 min hard gelopen en ik was helemaal niet buiten adem[emoji4]
Ik voel me zooooo goed!
Helemaal geen spierpijn.:-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie