Nath_* loopt....

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Nath_* loopt....

Bericht door zoefje »

Ik kom ook op mijn eigen profiel via de link.

Das wel een minder handig probleempje Nath! Loop je net lekker, moet je stoppen :shock: . Hoop dat je er snel minder last van hebt.
Wel lekker dat het zo goed ging met die intervaltraining!!! Evy zegt toch altijd, het gaat niet om het tempo, het gaat om het uitlopen? Zo rustig aan doen tussen die interval heeft volgens mij echt zeker wel een heel goed effect.
Veel plezier alvast voor de volgende keer lopen!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Nath_*
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 sep 2013, 14:19

Re: Nath_* loopt....

Bericht door Nath_* »

Hmm, ik heb een setting aangepast. Misschien werkt het nu wel?

wat dat probleempje betreft, ik ga me er proberen geen zorgen meer in te maken, want ik denk dat het ok wel een beetje psychisch is. Vanaf dat ik erover stress; lijk ik er last van te hebben...
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Nath_* loopt....

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Ok, gelukt :)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Nath_* loopt....

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Ik zie dat je ook rondjes loopt :lol: Ik loop liever één grote ronde anders word ik dronken :mrgreen: . Ik heb inderdaad gezien dat je zeeer traag loopt tussen de intervallen, voor mij is dat wandeltempo maar als dat goed is voor jezelf is dat het belangrijkste en je mag terecht trots zijn op je grafiekje :) de diehards mogen zeggen wat ze willen.
Groetjes ;) Dirk.
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Nath_* loopt....

Bericht door zoefje »

ja het werkt nu wel!!! Dat is toch hartstikke goed zo? Denk dat als je zo loopt je precies loopt zoals ze bedoelen!!!
Heb nog nooit op een atletiekbaan gelopen, moet ik ooit eens proberen :mrgreen:
De 10 mijl bereikt!!! :D
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Nath_* loopt....

Bericht door Dannieke »

't is wel hypnotiserend om dat bolletje zo rond dat parcours te zien gaan :mrgreen:
Zo'n piste is wel een leuke ondergrond natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk wat saai om alleen op te lopen.
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Nath_*
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 sep 2013, 14:19

Re: Nath_* loopt....

Bericht door Nath_* »

Ja ik loop ook enkel die intervalles op een piste, omdat ik het anders ook snel wat te saai vind. Maar dat is gewoon erg handig om het schema te volgen, met de afstanden de vermeld staan om te versnellen enz. Bovendien loop ik die les met mijn collega, en hij leidt me goed af met zijn gepraat enz ;) . De praattest: volgens mij zit hij dat stiekem heel de tijd op mij toe te passen om te zien hoe ik recupereer :D . Ach, die les vliegt elke keer weer voorbij.

De andere dagen loop ik gewoon hier op de weg. Ik zou het wel eens fijn vinden om in een bos te lopen, maar daar heb ik jammer genoeg niet genoeg tijd voor....

Vandaag heb ik dan weer van bij mij thuis naar de hondenschool gelopen. Daar moest ik toch al zijn voor een training, dus dan kon ik dat meteen combineren. Zo pak ik het vanaf nu meestal aan. op zondag loop ik de eerste les van elke week en die zegt 30 min lopen (vanaf volgende week 35 denk ik!) en de hondenschool is iets meer dan 30 min van hier. Of was moet ik zeggen, want vandaag heb ik sneller gelopen dan ooit tevoren 8-) . Met een gemiddelde tijd van 6min24 per km was ik op iets minder dan een half uur (3 sec minder om precies te zijn, maar onder het half uur, dat is wat telt ;) ) daar om te kunnen trainen met de hond.


Dinsdag staat de lange les op het programma. 50 minuutjes aan een stuk loop ik dan weeral. Jaja, dat klinkt bijna echt! En donderdag, dan date ik weer met mijn collega, om die hypnotiserende rondjes af te leggen op de piste!

Tot snel!
Nath
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Nath_* loopt....

Bericht door zoefje »

50 minuten straks alweer!! Toppie!!! De les daarna weer intervaltraining op de piste. Gaat ook snel achteraf gezien ... Straks loop je 10 km!
De 10 mijl bereikt!!! :D
jabli
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 aug 2014, 09:58

Re: Nath_* loopt....

Bericht door jabli »

Ik kijk ook al terug uit naar beter weer om in het bos en de velden te kunnen lopen. dat is toch nog dat tikkeltje meer genieten ...
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Nath_* loopt....

Bericht door zoefje »

Ja dat is zeker genieten!! Ik probeer in het weekend als iedereen nog slaapt hier de polder in te lopen, als je een beetje oplet zie je een hoop natuurschoon! Vond het vorige week al zo lekker dat ik kon genieten van de fluitende vogeltjes hier.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie