Loopdagboek van een LL (lompe Leidse)

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Danielle74
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 feb 2014, 14:13

Re: Loopdagboek van een LL (lompe Leidse)

Bericht door Danielle74 »

En ik loop gewoon nog steeds en het gaat met elke loop beter. Inmiddels bij training 23 van Evy aangekomen en wonder boven wonder had ik het aha moment zomaar ineens te pakken.
Ik liep en merkte ineens dat ik niet hijgde en ook mijn benen niet voelde. Ze gingen gewoon......ja echt gewoon vanzelf in een bijzonder aangenaam ritme!!
En dat, dat maakt mij trots. Afgelopen week waren wij op vakantie en heb ik om de dag gelopen, gewoon km per keer!!
Nog dagen en dan moet ik de km gaan doen, dus mijn laatste loopje met Evy doe ik tijdens de km van de Leiden marathon

Vind ik het spannend? Ja best wel eigenlijk maar ik houd ik mijn achterhoofd:
De slechtste tijd op de km van tijdens was 48 minuten, dus al zou ik tussendoor wandelen, dan nog haal ik het met gemak! (nu namelijk 4.6 km in 33 minuten dus dat gaat lukken!!!) en
al loop ik achter de bezemwagen aan, dan nog loop ik sneller dan de mensen die helemaal niet lopen!

Dus ik ga volhouden en na de 5km komt het trainen voor de 10 km op het programma te staan, want he, een mens moet wel een doel hebben.

En tot die tijd verbaas ik mij over het feit dat ik, de enorme antisporte, het hardlopen leuk ben gaan vinden!
Rakelings
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 dec 2013, 19:08

Re: Loopdagboek van een LL (lompe Leidse)

Bericht door Rakelings »

[Dus ik ga volhouden en na de 5km komt het trainen voor de 10 km op het programma te staan, want he, een mens moet wel een doel hebben.

En tot die tijd verbaas ik mij over het feit dat ik, de enorme antisporte, het hardlopen leuk ben gaan vinden![/quote]


Leuk dat het zo goed gaat! Die 10km ga je ook halen. Toen ik besloot Start tot Run te doen kon ik nog niet tot de hoek van de straat rennen. Nu heb ik net zo'n plezier in rennen als jij, en ja, ik verbaas me ook nog steeds: ik kan 10km achter elkaar rennen?? Je omgeving vindt het misschien al normaal: "ah, ga je een stukje rennen, tot straks he". Maar ik verkneukel me nog steeds om het feit dat ik daar loop als een 'echte hardloper'. Gewoon heerlijk :D '

(geinig trouwens, lopen met 'oude Leidse' op je rug!)
Laatst gewijzigd door Rakelings op 07 mei 2014, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
flatcoatjrt

Re: Loopdagboek van een LL (lompe Leidse)

Bericht door flatcoatjrt »

Grappig he, ik noemde mij ook steeds " de anti-sporter". :roll:
Tegenwoordig kan ik dat niet meer zeggen. Niemand geloofd dat nog :mrgreen:

Veel plezier met lopen!

Gr Mirjam
punbe
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 mei 2014, 11:45
Locatie: Limburg

Re: Loopdagboek van een LL (lompe Leidse)

Bericht door punbe »

Amai, wat schijf jij zalig en wat leuk om te lezen dat het zo vlot loopt ;)
Ik hoop hier over enkel weken ook een mooi verslagje te poten en dat het bij mij ook mag lopen als een tierelier!

Vind het echt knap van je. Ik hoop dat punt ook te kunnen bereiken dat ik ver en graag loop. Moet er nog aan beginnen en zie me nog niet echt als loper eerder als de frog :oops:
When you think of giving up, just think of the reason why you held on for so long.

One of the hardest parts of life is deciding whether to walk away or try harder.

They aren't regrets, Just lessons learned.
Plaats reactie