Dagboek van Kevin

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
wkevin21
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2013, 04:35

Dagboek van Kevin

Bericht door wkevin21 »

Hey mijn naam is Kevin en ik woon in Lier.
Ik ben 28 jaar en heb ongeveer 9 jaar niks meer van sport gedaan ongeveer sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald.
Aangezien ik nu ongeveer 12 weken terug aan het lopen ben ziet het er naar uit dat ik het ga volhouden.
Ik ben terug gaan lopen omdat ik terug wat conditie wil opbouwen en ik dit jaar de dodentocht wil uitwandelen met misschien af een toe een stukje lopen (vorig jaar na ongeveer 67km moeten opgeven) :(
Ik heb sinds vorige week vrijdag gedaan met start to run met ongeveer 2 weken vertraging wegens 2x pijn die niet wegging ter hoogte van mijn kuiten.
Sinds zaterdag heb ook een hartslag meter en ik heb vandaag mijn eerste les van keep running afgewerkt.
Ik ga vanaf nu proberen iedere keer ik ga lopen hier een berichtje te posten :D.
Dit was mijn eerste les van keep running en ook mijn eerste keer met hartslagmeter dus ik hoop dat het zichtbaar is :D :
http://connect.garmin.com/activity/488772460
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Dagboek van Kevin

Bericht door Hellothere »

Welkom hier Kevin, we kijken uit naar jouw verslagjes.
Volhouden nu, maar dat lijkt me geen probleem als ik het zo lees.

Je training is zichtbaar ;) , redelijk tempo zie ik ook.

We blijven meelezen.
Gebruikersavatar
AmedeeVanGasse
Berichten: 225
Lid geworden op: 30 sep 2013, 08:21
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Dagboek van Kevin

Bericht door AmedeeVanGasse »

wkevin21 schreef:Ik ben terug gaan lopen omdat ik terug wat conditie wil opbouwen en ik dit jaar de dodentocht wil uitwandelen met misschien af een toe een stukje lopen (vorig jaar na ongeveer 67km moeten opgeven) :(
Dag Kevin, ik zit met hetzelfde plan. Mijn avonturen kan je lezen in "Loopdagboek van een wandelaar". :-)
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
wkevin21
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2013, 04:35

Re: Dagboek van Kevin

Bericht door wkevin21 »

Hey hier ben ik met mijn 2de verslag.
Vandaag les 2 van het keep running programma gedaan.
Het ging weer goed vooruit alleen helemaal op het laatste als ik de brug over moest en daarna terug onderdoor even in zone 5 geweest met mijn hartslag.
Wel bijna opgegeten door 2 ganzen die het niet leuk vonden dat ik iets te dicht bij kwam :D ze kwamen al blazend naar mij toegelopen.
Dan zie ik liever de konijnen en poezen die ik zeer regelmatig tegenkom tot zelf al 2 keer een eekhoorn :) .
http://connect.garmin.com/activity/489986678

Hey AmedeeVanGasse ik heb is door je dagboek gelezen en gezien dat je je wandelschoen gekocht hebt bij Rslab in Zwijndrecht (daar heb ik mijn loopschoenen ook gehaald).
Ben je tevreden over die schoenen en heb je daar goed advies gekregen en maken ze eventueel een scan van je voeten zoals bij de loopschoenen?
Plaats reactie