Wie loopt ook met zijn hond ?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
kelleke04
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jul 2013, 14:57

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door kelleke04 »

Ik zit aan STR les 18 en deze samen met mijn 8 jarige teckel ....
Eens hij ziet dat ik mijn loopkledij aandoe is hij niet meer te houden..
We gaan lopen op een finse piste waar veel konijnen zitten, en jadat zal er ook veel aan doen denk ik..
Had nooit gedacht dat hij dit ging kunnen, het laatste stuk laat ik hem los en dan crost hij nog meer rond dus moe is hij nog niet!
Dit motiveert me ook om door te zetten, en we genieten er samen echt van!
deplakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2013, 18:50

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door deplakker »

ook net begonnen met start to run. en vanaf les 1,pippa de engelse springer spaniel mee.
omdat ik in het bos loop vind hij het natuurlijk super.
diego
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2013, 15:18

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door diego »

Ik ben ook begonnen met S2R samen met mijn lieve beauceron, Diëgo! En dat gaat prima! Ik ga het liefst in de avond lopen en dan doen we beide ons fluo vestjes aan. :D
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door Dannieke »

Ik heb mijn hondje nog niet, 't is nog maar 4 weken oud :mrgreen:
Maar zal wel mee gaan lopen, dat moet hij zeker kunnen als Cocker Spaniël; maar niet meteen 5km natuurlijk ;)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door flightleader »

Ik probeer mijn katten ervan te overtuigen om mee te lopen, ze beloven het telkens dat ze het gaan doen maar uiteindelijk sturen ze telkens hun kat :shock:
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Kris66
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 apr 2013, 11:30

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door Kris66 »

flightleader schreef:Ik probeer mijn katten ervan te overtuigen om mee te lopen, ze beloven het telkens dat ze het gaan doen maar uiteindelijk sturen ze telkens hun kat :shock:
Das pas écht "van den ond"
:lol:
Rodiba
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:59

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door Rodiba »

Ik ga ook starten met de hond.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Gebruikersavatar
AmedeeVanGasse
Berichten: 225
Lid geworden op: 30 sep 2013, 08:21
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door AmedeeVanGasse »

flightleader schreef:Ik probeer mijn katten ervan te overtuigen om mee te lopen, ze beloven het telkens dat ze het gaan doen maar uiteindelijk sturen ze telkens hun kat :shock:
Ik ging vroeger wel eens wandelen met onze Maurice aan een leiband (tuxedo kitty), maar echt lopen ziet hij alleen maar zitten voor korte afstanden. ;-)
Laatst gewijzigd door AmedeeVanGasse op 23 jan 2014, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
Donko Millo
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 mei 2013, 21:32

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door Donko Millo »

Ik met een Border Collie, maar wel het liefst los van de lijn
Anders moet voor alle ..... stoppen
:-))
flatcoatjrt

Re: Wie loopt ook met zijn hond ?

Bericht door flatcoatjrt »

Welke commando's gebruiken jullie ?

Sjaakie kent inmiddels de volgende:

Links
Rechts
Voooorrruit (loopt hij voor mij ipv naast mij)
Stoep
Oversteken
Gogogogoggo ( als ik behoeft heb aan extra hulp om boven op de heuvel te komen)
Doorlopen ( negeer hond, paard, kleuter enz mbv gedroogde kip)
Hooooo (als ik ga vliegen ipv rennen)

Daarnaast signaleert hij ook of er van achter iets aankomt en maakt mij erop attent door na het met zijn kop om kijken even naar mij te kijken of ik het ook wel in de gaten heb :roll:
Dat vooooorrruit is heel handig bij het passeren van een kudde dames met van die wandel-prikkers..of een kudde hardlopers. Beide hebben in groepsverband de neiging om niet opzij te gaan waardoor sjaak en ik de eerste paar keer in de gladde gras/modder kant konden gaan lopen terwijl het pad breed genoeg was.. Nu heeft Sjaak vertrouwen genoeg erin om op mijn voooorrruit gewoon stug door te lopen. En voor die grote zwarte wolf (die netjes aan de lijn zit) gaan ze ineeens wel aan de kant :mrgreen:

Het is heerlijk lopen met je hond, kan me geen beter trainingsmaatje voorstellen.

Gr mirjam
Plaats reactie