Start2run

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
henriette
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 mei 2009, 21:36
Locatie: Eisden Maasmechelen

Start2run

Bericht door henriette »

hey,ik ben henriette,ik ben nieuw op dit forum.
vorig jaar,in april,ben ik met fitclass begonnen,ik kon toen met moeite 3km per uur stappen zonder pijn(artrose in de heupen en nek)
bij fitclass kregen we de kans om buiten te lopen,met een coach,maar dat durfde ik niet;
wel ben ik eens een keertje alleen met mijn dochter gaan lopen,en dat beviel me fantastisch :)
er was geen start2run,maar gewoon lopen naar eigen kunnen,en 3 maanden nadat ik amper kon stappen,liep ik met mijn dochter de maasrun in lanaken,5km in 28 min :D
nu heb ik bij mijn astma enkele zware luchtweginfecties gehad,en ging het lopen veel moeilijker,en het ergste van al was dat de coach er geen zin meer in had omdat enkel ik en mijn dochter nog kwamen lopen,dus dan maar van 0 af begonnen op de loopband.
ik ben blijven zeuren om een échte start2run,en met succes,we zijn half november gestart met zo'n 20 lopers,ik ben bij de snelsten vd groep,maar spijtig genoeg kan ik nog geen 10min.aan een stuk lopen,mijn longen en knieen laten het niet toe,sneller dan 8 km per uur lukt me ook niet,mijn dochter sukkelt met ontstekingen in de knieen en kan nog minder dan ik,toch spijtig,zo ons best doen,en toch telkens weer van 0 af moeten beginnen,maar opgeven,dat nooit!
zijn er nog mensen die het zo moeilijk hebben?
henriette
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 mei 2009, 21:36
Locatie: Eisden Maasmechelen

Re: start2run

Bericht door henriette »

hoi, met henriette! grappig, ik kwam net mijn eigen berichtje van vorig jaar tegen :P
ik moet zeggen dat er intussen al veel gebeurd is: dit jaar hebben we de 10km in hasselt gelopen,beiden binnen het uur, ik nog niet in één stuk, maar ik liep ook te snel, nu kan ik het zonder wandelen in 1u5min.
ik ben heel vaak erg duizelig, wat wel eens voor problemen zorgt, maar ze weten het in de groep; mijn dochter heeft minder geluk: ze blijft sukkelen met de knieen;toch wil ze niet opgeven!ik hoop dat we nog lang kunnen doorgaan,want ik krijg na het lopen toch wat meer pijn in de heup.
Plaats reactie