Van waar zijn jullie?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Ria
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2010, 12:58

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door Ria »

amaai, Antwepen is hier goed vertegenwoordigd zenne.... doe zo verder ;)
Soms nog iemand uit Oost-Vlaanderen...?
Riet
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 jul 2010, 13:44
Locatie: Ninove, België

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door Riet »

Hey Ria, gelukkig ook nog iemand van Oost-vlaanderen :) .Vanwaar ben je precies? Ik ben zelf van Ninove
Ria
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2010, 12:58

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door Ria »

oei Riet, Ninove is helemaal uit de richting... om daar te geraken zal ik al een marathon moeten lopen vrees ik.. :)
Ikzelf ben van Laarne.
hanneke
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 sep 2010, 15:11

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door hanneke »

Alphen :lol: Noord brabant
Nederland ;)
the riding man
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 sep 2010, 19:47

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door the riding man »

Vieke schreef:Hoi Hoi,

Zoals je bij de introductie al kon zien, ben ik net nieuw hier op dit geweldige forum :D . Ik zie het hier al helemaal zitten eigenlijk:)
Terug opstarten is moeilijk (vind ik althans) en dan is wat extra steun en wat gepraat erover altijd tof..

Wat ik dus eigenlijk wilde vragen? Vanwaar zijn jullie? Zijn er mensen van omgeving duffel op dit forum?

Groeties!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vieke :P
Ik ben van Duffel ;)
het Mouriabos is mijn voorlopige loopterrein. Van daaruit loop ik soms via o.a de Schransstraat helemaal rond, ofwel den dijk op, ofwel gewoon kriskras door het bos enz...
Dimi
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 apr 2010, 20:24

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door Dimi »

ik dacht om dit topic nog eens naar boven te halen omdat er toch wat nieuwe leden zijn en ik me afvroeg of er ondertussen al een Westvlaming kan gespot worden hier naast mezelf :D
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door flightleader »

Dimi schreef:ik dacht om dit topic nog eens naar boven te halen omdat er toch wat nieuwe leden zijn en ik me afvroeg of er ondertussen al een Westvlaming kan gespot worden hier naast mezelf :D
Zal ik maar ook eens zeggen van waar ik ben: Ledeberg een randgemeente van Gent!
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door Hellothere »

Hmmm, dan denk ik dat alle Vlaamse provincies hier vertegenwoordigd zijn :D .
Ikzelf neem er eigenlijk 2 voor mijn rekening, ik woon in Kontich, dus provincie Antwerpen, maar ik heb een LAT relatie met mijn vriendin, en in het weekend woon ik in Wezembeek-Oppem, en loop ik ook in het schitterende zonienwoud (omgeving Tervuren).

Dus, vertegenwoordig ik bij deze toch ook min of meer de provincie Vlaams Brabant :lol:
Wimmeke
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 aug 2010, 22:09
Locatie: Westerlo

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door Wimmeke »

Ik woon in Westerlo.
henriette
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 mei 2009, 21:36
Locatie: Eisden Maasmechelen

Re: Van waar zijn jullie?

Bericht door henriette »

hé, ben ik dan den enige limburger hier?
Plaats reactie