my asics running

Post hier je schema's als er een goed schema bijzit dan posten wij het op onze website.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
julie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2010, 21:32

my asics running

Bericht door julie »

een tip voor een gepersonaliseerd loopschema: My asics running. Je geeft je beginconditie, doel, duur, favoriete trainingsdagen ... in en zij geven je een schema. Je kan dat afprinten of het dagelijks laten mailen, je kan een logboek bijhouden, via google maps kan je je route berekenen en via het logboek worden je gegevens in grafieken gegoten.

Echt een aanrader om zowel kleine als grote afstanden te trainen.

Ikzelf heb in 3 maanden opgebouwd van 3x/week 20' naar 3 à 4x/ week 60' lopen.

Succes!

EDIT:
Aanvullende informatie, link:
http://nl.asics.be/running/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ria
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2010, 12:58

Re: my asics running

Bericht door Ria »

lijkt me een zeer interessante website Julie,
bedankt voor de tip!
Sanmiguel
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 mar 2010, 14:56

Re: my asics running

Bericht door Sanmiguel »

Ben eens gaan snuffelen aldaar.
En schema gevraagd om van 5 km naar 10 km (in 55 minuten) te evolueren.
Als ik dan dat schema bekijk ... de eerste weken is dat weinig tot niets (weinig minuten lopen, veel wandelen).
Ik heb eigenlijk wel wat mijn bedenkingen hierbij.

Bovendien, als ik dat schema naast dat van 'Start-to-run-5-tot10-km' leg, zie ik enorm grote verschillen ...

Bizar allemaal.
Josje23V
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2012, 10:27

Re: my asics running

Bericht door Josje23V »

Bedankt voor de Tip!!
Saskia Janssen
Berichten: 160
Lid geworden op: 24 feb 2013, 11:19
Locatie: Midwoud, Nederland

Re: my asics running

Bericht door Saskia Janssen »

ik weet dat dit topic al een jaar oud is...
Maar ik heb net even een schema gemaakt voor voorbereiding voor een 10km wedstrijd (ik loop nu in een training ook 10km maximale afstand).
Dan krijg ik een schema voor 3x per week... en dan wordt er bij de eerste training geadviseerd om 5km te joggen op een tempo van 6,5km/u. is dit niet heel erg langzaam? ik loop nu tussen de 8 en de 9km/u ligt een beetje aan hoe ik mij voel en hoe mijn hartslag is op die dag. Staat wel iets bij over spieren en pezen die er beter van worden, maar volgens mij ga ik dit niet volhouden zo langzaam...
Ben wel een beetje zoekende hoe ik het beste mijn 10km kan behouden zonder te forceren. en dan na de winter uit te breiden naar de 16km (ben pas in februari begonnen met hardlopen en wil dus niet te snel omdat ik weet dat ik blessure gevoelig ben).
Plaats reactie