sprong week 4 naar week 5

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Hurricane
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2009, 01:59

sprong week 4 naar week 5

Bericht door Hurricane »

Ik ben een jongeman van bijna 28, maar aan mijn conditie voel ik dat niet.
Ik ben voor de zoveelste keer met start to run begonnen en in het verleden gaf ik het altijd op rond week 3, vandaag heb ik voor het eerst week 4 beëindigd. Toch moet ik zeggen die 4 en 5 minuten zijn verschrikkelijk voor mij, ik ben 20 kilo te zwaar en was als kind en tiener altijd dik waardoor ik nooit meekon met de lessen LO op school. Ik ben nu echt zo gemotiveerd om dit te doen keren, maar ik ben bang van die sprong van week 4 naar week 5, ik ben nog niet klaar voor het schema van week 5 denk ik. Is het dan verstandig om week 4 nog eens opnieuw te doen of is het schema zo opgesteld dat je geen les opnieuw mag doen? Ik heb echt geen conditie, maar heb intussen wel mijn voeding aangepast.alvast veel dank!
Jan
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2009, 09:44
Locatie: Wijchmaal (Peer)

Re: sprong week 4 naar week 5

Bericht door Jan »

Hoi
toch sjiek dat je opnieuw de moed hebt om er weer aan te beginnen. Het kan zeker geen kwaad om hier en daar een week nog eens over te doen. Als je voelt dat het wat zwaar wordt, kan even terugschakelen zeker goed helpen. Maar enkel even terug schakelen, niet op de rem duwen hé! Blijven volhouden! En denk er aan je bent toch al bijna in de helft! Succes er mee!!
Laatst gewijzigd door Jan op 26 sep 2009, 10:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Hurricane
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2009, 01:59

Re: sprong week 4 naar week 5

Bericht door Hurricane »

Ik ben blij dat ik die week 4 heb gedaan, wel met heel veel moeite, maar ik heb het gedaan. Nu luister ik naar mijn lichaam en dat zegt dat ik een weekje moet bissen, maar goh, wat is nu die week als ik het dan beter volhou. Ik zal mijn uiterste best doen om het bij die week te houden. Op voeding letten enzo zal er wel toe bijdragen.
Dries STR
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 jun 2009, 01:27
Contacteer:

Re: sprong week 4 naar week 5

Bericht door Dries STR »

Inderdaad! :-)
Jan heeft absoluut gelijk...

Het maakt absoluut niet uit of je het schema in 10 weken afrond, of je er 20 weken over doet ;-)
Het punt is: Je werkt aan je conditie, je probeert, en je doet je best!

Het belangrijkste is gewoon: Niet opgeven! Blijf lopen, betekend dat dat je een weekje moet dubbelen?
- Dan is dat maar zo, maar het belangrijkste is de moed niet te laten zakken!
Plaats reactie