Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
bloem

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door bloem »

Hey Niesje, geen gekke dingen meer uithalen deze week en dan komt dat dik in orde met die 10km/u zondag ! ;)
Niet te hevig van start, eigen tempo zoeken en als je voelt dat 't goed zit kan je de tweede helft beginnen de loper net voor je proberen inhalen en dan die daarvoor... of gewoon zelf kleine versnelling doorvoeren... of zo... 8-) Geniet ervan meid! Ge gaat dat heel goed doen!
ter info : ik haal die 10km/u ook niet op mijn doordeweekse loopjes hoor...

@Sid : de aanhouder wint 8-) Goed bezig !
Gwendolien

Bericht door Gwendolien »

Dank je wel Niesje en voor jou veel succes voor zondag :D
eriks

Bericht door eriks »

Niesje, veel suc6 aanstaande zondag! Go for it ;)
Ik ga het in begin rustig aandoen en S2R plichtbewust opvolgen, zullen zien hoe de beentjes (knietjes) herstellen :)
Gwendolien

Gisteren les 14 gelopen, de 6 minuten gingen inderdaad beter dan verwacht :) mijn route begint nu helaas wel te kort te worden het is een route van 3,3km maar het laatste stuk moest ik al heen en weer lopen aangezien ik nog niet aan het eind van mijn schema was :D
Sid

Bericht door Sid »

Gisteren tussen 2 buien door les 24 gelopen !

Nog 6 lessen verwijdert van de 5 km en het 30 minuten aan 1 stuk lopen :-)

thanks all voor de bemoedigende woorden !!
Durkie

Bericht door Durkie »

Hier gisteren les 16 gelopen. Het onweerde onwijs na het eten, dus ik was bang dat ik mijn lesje maar een dag moest opschuiven maar het werd weer rustig en het ging niet regenen, dus hup de kleding en schoenen aan en gaan!
Gwendolien grappig is dat he dat het toch beter ging dan verwacht. Ik zag er zo tegenop. Maar dat doe ik nu ook met de 7 minuten hahaha!
Gwendolien

Durkie schreef:Hier gisteren les 16 gelopen. Het onweerde onwijs na het eten, dus ik was bang dat ik mijn lesje maar een dag moest opschuiven maar het werd weer rustig en het ging niet regenen, dus hup de kleding en schoenen aan en gaan!
Gwendolien grappig is dat he dat het toch beter ging dan verwacht. Ik zag er zo tegenop. Maar dat doe ik nu ook met de 7 minuten hahaha!
Daarnet les 15 gelopen. Eerste keer 7 minuten, was even op de tanden bijten maar ik heb toch volgehouden, ik ben al blij dat het volgende week hetzelfde schema als deze week is dan hoop ik toch dat het al iets vlotter zal gaan als ik het de 2e keer doe :D vandaag was het gelukkig droog voor te lopen, nu moet je van elk droog moment gebruik maken en niet treuzelen om te vertrekken want voor je het weet loop je in de regen :D
tjoolder

Bericht door tjoolder »

les3
omimieke

Bericht door omimieke »

Vandaag weer voor het eerst gelopen na Knokke. Half uurtje, lukte vrij aardig, nu geen last van die ademhaling. Probeer binnen een paar dagen nog eens 10km te lopen zonder mij te forceren en zien of het dan beter lukt. Wil tegen 22juni dan toch een stuk makkelijker lopen, tijd is niet belangrijk al heb ik gezien dat je daar moet binnen zijn in 75min. Maar zou al erg zijn zeker als ik na mijn tijd van 1u07' nu plots veel meer tijd zou nodig hebben. Wat me vooral verbaasd heeft is dat ik totaal geen last gehad heb van mijn benen de dagen erna. Daar is me veel naar gevraagd geweest door mijn huisgenoten en ik heb dan maar geantwoord dat ik echte atletenbenen heb. Ja het stijgt me al naar het hoofd. :lol:
Hellothere

Bericht door Hellothere »

omimieke schreef:Ja het stijgt me al naar het hoofd. :lol:
Terrecht ;)
Als je goed bezig bent mag het ook gezegd worden hé :ugeek:
Plaats reactie