ook even voorstellen
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
-
ook even voorstellen
hoi,
ik ben vorige zomer gestart met S2R en ongeveer begin oktober is het me gelukt om 5 km te lopen (na veel bloed, zweet en tranen én doorzettingsvermogen, best trots op ).
Daarna ben ik blijven lopen en algauw lukte het me om 10 km te lopen. Ga nu het programma aanschaffen van 10 miles voor beginners en hoop deze te kunnen lopen tegen 22 april
ik ben vorige zomer gestart met S2R en ongeveer begin oktober is het me gelukt om 5 km te lopen (na veel bloed, zweet en tranen én doorzettingsvermogen, best trots op ).
Daarna ben ik blijven lopen en algauw lukte het me om 10 km te lopen. Ga nu het programma aanschaffen van 10 miles voor beginners en hoop deze te kunnen lopen tegen 22 april
- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
- martmarbus
Re: ook even voorstellen
Welkom hier
Je bent heel goed bezig.
Lekker doorgaan.
Op naar de 10 mijl.
Je bent heel goed bezig.
Lekker doorgaan.
Op naar de 10 mijl.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
-
Hallo,ik ben Erwin en momenteel woonachtig in Belgisch Limburg maar afkomstig uit Gent. Ik loop sedert 19januari.. heb mijn doel van 5km gehaald en week en half doel van 10km. Nu loop ik met gewichtjes. Heb enkel en polsgewichtjes gekocht en heb vandaag mijn 5km behaald. Mijn vraag momenteel is moet ik mijn gewicht op mijn profiel in de app bijstellen afhankelikk van hoeveel gewicht ik extra aan doe? Groetjes
-
Hallo Erwin,Erwin42asics schreef: ↑25 aug 2024, 18:49 Hallo,ik ben Erwin en momenteel woonachtig in Belgisch Limburg maar afkomstig uit Gent. Ik loop sedert 19januari.. heb mijn doel van 5km gehaald en week en half doel van 10km. Nu loop ik met gewichtjes. Heb enkel en polsgewichtjes gekocht en heb vandaag mijn 5km behaald. Mijn vraag momenteel is moet ik mijn gewicht op mijn profiel in de app bijstellen afhankelikk van hoeveel gewicht ik extra aan doe? Groetjes
Persoonlijk zie ik niet het het nut van met extra gewichten te lopen en welk effect dit zou hebben op je loopprestaties.
Maar blijkbaar zou het qua cardio wel een licht positief effect kunnen hebben.
Maar dit terzijde ...
Ik weet niet welke app je gebruikt, maar ik zou het eigen lichaamsgewicht niet aanpassen met de extra gewichtjes .
Het lichaamsgewicht wordt door de meeste apps wel gebruikt voor de berekening van calorieverbruik, VO2 max, ...
In Garmin connect kan je het gewicht van je uitrusting meegeven. Als dat in jouw app ook kan, zou ik het daar ingeven.
Succes met de verdere training.
PS : altijd leuk om een apart topic te openen, of zelfs een dagboek, nu heb je gepost onder een bestaand topic, en dan wordt je vraag minder zichtbaar.