Tomtom Spark 2

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Tomtom Spark 2

Bericht door BlackScorpion »

Hoi,

Ik heb een TomTom Spark 2 sporthorloge, al 2 jaar ofzo. Het horloge doet het nog altijd super goed, ook al heb ik die enkele maanden quasi niet gebruikt. Maar waar vroeger er geen probleem was, krijg ik nu moeilijk tot niet de activiteiten van de horloge in de app overgedragen. Het horloge connecteert met de app en er komt op dat de activiteit aan het overdragen is. Maar uiteindelijk toont de activiteit niet op de app, ook niet via internet. Als ik dan een 2e keer het horloge connecteer met de app, dan zegt hij dat er niets meer over te dragen is, dat all up-to-date is. Ik heb nu wel al een hele tijd het horloge niet meer aan mijn PC gehangen om zijn systeem te updaten, misschien ligt het daar aan, dat zal ik een deze dagen eens doen. Maar heeft nog iemand dit probleem?

Thanks,
Blacky
Plaats reactie