Cindy

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cindy.leleu
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2016, 16:44

Cindy

Bericht door cindy.leleu »

Hallo iedereen, ik ben Cindy 33 jaar en voor het eerst in mijn leven ga ik gaan lopen :P . Ik zit nu aan les 8 met Evy en het gaat redelijk vlot, de ene dag soms beter dan de andere. Ik zou graag wat vermageren maar dit lukt me niet zo goed, zelfs met 3x per week te gaan lopen en te dieten... Misschien doe ik iets verkeerd? Ik vind het alvast heerlijk om te lopen ;)
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Cindy

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Geduld Cindy, het vet dat je nu verliest wordt gecompenseerd door de spieren die beter worden en dus zwaarder. Wanneer alles op zijn plooi komt zal je wel gewicht verliezen. Succes verder :P
Inhale the future. Exhale the past.
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Cindy

Bericht door fann »

Hey, succes met het lopen.

Je moet rekenen dat je ongeveer je lichaamsgewicht aan kcal verbruikt per km dat je loopt - in mijn geval dus ongeveer 68kcal per kilometer dat ik loop, dat is één potje magere yoghurt :o :o :o :o :o
Het is dus logisch dat je in het begin van STR niet zo erg vermagert als gevolg van het lopen.
Ik weet niet wat voor dieet je volgt maar je moet wel zorgen dat je gevarieerd en gezond blijft eten want om te sporten heb je ook gezonde voeding nodig.
Gebruikersavatar
Saskia1982
Berichten: 363
Lid geworden op: 16 mar 2016, 15:21
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Cindy

Bericht door Saskia1982 »

Welkom hier Cindy en heel veel succes en plezier bij het hardlopen!
Gewicht verliezen zal zeker in het begin niet rap gaan, je bouwt spieren op die zwaarder wegen als het vet wat je verliest.. Daarnaast zal je niet direct hele stukken kunnen hardlopen, zodra je 30 minuten of langer kan blijven lopen zal je merken dat het makkelijker gaat worden. Bij mij was dat ook het moment dat ik voor het eerst iets aan mijn gewicht kon merken.
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Gebruikersavatar
cindy.leleu
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2016, 16:44

Re: Cindy

Bericht door cindy.leleu »

Bedankt voor jullie reacties :) Ja ik heb waarschijnlijk te weinig geduld :roll: maar ik geef niet op hoor ;)
Plaats reactie