Gezocht goede kinesist

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Dora
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2012, 02:59

Gezocht goede kinesist

Bericht door Dora »

Door de aanhoudende problemen met scheenbenen en nekje geraak ik geen stap vooruit! De sportarts heeft me een oefenschema gegeven dat ik zou moeten opbouwen met de hulp van een goede kine! En dat is blijkbaar moeilijk te vinden.tis te zeggen ik zoek een goede, degelijke kine die en me kan behandelen...k heb een wervels die durven verschuiven met het trainen en die zouden terug goed gezet moeten worden en ik zou onder begleiding de oefeningen moeten leren en doen om alzo kracht op te bouwen! Blijkbaar is de combinatie behandelen en daar ook kunnen trainen niet gemakkelijk te vinden vandaar dat ik beroep doe op jullie advies....het liefst iemand prov antwerpen alvast bedankt voor jullie hulp
Laatst gewijzigd door Dora op 19 jul 2012, 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Gezocht goede kinesist

Bericht door fann »

Geraak je makkelijk in Deurne? Ik ben wel content over een groepspraktijk hier in de buurt....
Dora
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2012, 02:59

Re: Gezocht goede kinesist

Bericht door Dora »

Ja ik geraak in deurne....hoe werken ze....behandelen en begleid oefenen in oefenzaal?
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Gezocht goede kinesist

Bericht door fann »

dora, ik heb je een prive bericht gestuurd
Laatst gewijzigd door fann op 19 jul 2012, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Dries STR
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 jun 2009, 01:27
Contacteer:

Re: Gezocht goede kinesist

Bericht door Dries STR »

Fann, let wel op met het vermelden van namen & telefoonnummers op het internet! Ik laat ze voorlopig even staan ter info,
maar gelieve dergelijke informatie als privébericht te versturen & de informatie vervolgens weg te halen.

We willen namelijk geen klachten van Mevrouw Wauman dat haar telefoon roodgloeiend staat met spam-telefoontjes :-)
Krisvandenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2016, 09:34

Re: Gezocht goede kinesist

Bericht door Krisvandenberg »

Had zelf ook veel last gehad van scheenbenen en kuiten.
Ben zelf ook naar veel kinesisten geweest en vanalles geprobeerd.
Heb nu via via een goede sportmasseur in Brasschaat gevonden
waar ik heel tevreden van ben.
http://www.sportmassagebrasschaat.be is zijn website.

Krisje
Plaats reactie